Pieczona owsianka z owocami pod kokosową kruszonką

Nadszedł czas gdy wyjście z domu nie sprawia mi żadnej przyjemności ( jestem osobą ciepłolubną ) i trzeba sobie umilać te chłodne poranki.  Bardzo nie lubię jesieni, tego deszczu i wiatru. O ile uwielbiam zimę - ale tylko taką gdy jest piękny,puszysty śnieg a nie plucha to w październiku mogłabym nie wychodzić z domu! Zawsze w tym okresie łapie mnie pierwsze przeziębienie a zanim przyjdzie wiosna jestem chora x razy.. 
Moim najlepszym umilaczem poranków są pyszne śniadania - baa, na pewno o tym wiecie :) Na dzisiejsze wpada pyszna pieczona owsianka z owocami pod kokosową kruszonką - rozgrzewające śniadanko :) 

Pieczona owsianka z owocami pod kokosową kruszonką 

pieczona owsianka kokosowa


PRZEPIS NA JEDNĄ PORCJĘ:

- 1 jajko
- 70 g płatków owsianych górskich 
- duża szczypta cynamonu 
- 2 łyżki słodzika ( u mnie cukier kokosowy )
- 4 łyżki jogurtu naturalnego 
- łyżka wiórek kokosowych 
- ulubione owoce

PRZEPIS NA KOKOSOWĄ KRUSZONKĘ:

- 1 łyżka rozpuszczonego oleju kokosowego
- 3 łyżki wiórek kokosowych
- 2 łyżki mąki kokosowej 
pieczona owsianka z kokosem


Piekarnik rozgrzewamy góra dół w 180 stopniach. Wszystkie składniki na pieczoną owsiankę mieszamy ze sobą bardzo dokładnie. Rozpuszczamy olej kokosowy, dodajemy do niego wiórki i mąkę kokosową po czym mieszamy. Wylewamy masę na owsiankę do kokilki, układamy ulubione owoce ( u mnie porzeczki ) i wstawiamy do rozgrzanego piekarnika. Po upłynięciu 20 minut posypujemy naszą owsiankę kokosową kruszonką i pieczemy przez około 8-12 minut. 


pieczona owsianka z kokosem

SMACZNEGO! :) 

2 komentarze: