Pieczona owsianka cynamonowa




Pieczona owsianka cynamonowa


Zima to czas w którym uwielbiamy rozgrzewające śniadania. Większość z nas wybiera ciepłe owsianki, ciepłe mleko z płatkami czy jedno porcjowe ciasto. Ja uwielbiam czasem odejść od tej mojej ulubionej jaglanki bądź jaglanko-owsianki piekąc przepyszną owsiankę cynamonową. Przepis w moim przypadku wystarczył na syte śniadanie dla dwóch osób. 




Składniki : 

- 1,5 szklanki mleka ( krowie, ryżowe, sojowe itp. do wyboru jakie najbardziej lubicie :) ) 
- 1,5 szklanki płatków owsianych 
- 1 jajko
- duuża ilość cynamonu ( ja dałam około dwóch łyżek ) 
- 2 łyżki słodzika ( ksylitol, erytrytol ) 
- 1 łyżka nasion chia

Na wierzch :

- owocki ( maliny, jagody, jabłka - będzie bardzo zimowo :) ) 
- pokruszona gorzka czekolada
- płatki migdałowe 


Wykonanie : 


Mieszamy wszystkie suche składniki ze sobą, dodajemy mleko i jajko. Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni. Formę do naszej owsianki smarujemy olejem kokosowym i wstawiamy ją do piekarnika góra-dół na 30 minut. 

Smacznego!


Ps. Dodając zdjęcie na instagramie z moim przepisem oznacz mój profil na zdjęciu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz