Serum i krem na noc LAB ONE

kosmetyki lab one

 Ponad trzy tygodnie temu miałam możliwość rozpocząć używanie kosmetyków od LAB ONE.  Poznajmy więc moja opinię...




Przejdźmy więc do serum do twarzy,szyi i dekoltu :


Serum okazało się dla mojej skóry czymś cudownym! Nigdy wcześniej nie miałam okazji stosować kosmetyku takiej kategorii. Zazwyczaj zaczynałam umyciem twarzy, nałożeniem makijażu i zmyciem go wieczorem wodą. Tak, tak - nie przykładałam do tego większej wagi. Dopiero od pewnego czasu zaczęłam poświęcać więcej czasu pielęgnacji mojej twarzy. A właśnie to serum wkroczyło do mojej codziennej pielęgnacji skóry. Nakładam je na oczyszczoną, lekko wilgotną twarz delikatnie wklepując. Powtarzam czynność rano i wieczorem. Jego konsystencja przypomina wodę- lecz z odrobiną żelu. Bardzo szybko się wchłania, cera staje się promienna i nie widać jej zmęczenia. Uwielbiam jego delikatny zapach :) 


Krem na noc do twarzy,szyi i dekoltu : 



Krem ma fajną konsystencję, ładnie pachnie i szybko się wchłania. Niestety do mojej tłustej skóry się nie bardzo nadał.. Jest dla mnie zbyt ciężki, nie współgra z moją cerą. 
Polecam wypróbować osobom które mają skórę suchą i wrażliwą, na pewno zda u was egzamin.

Zapraszam do ich sklepu internetowego : KLIK :)



2 komentarze:

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć o tych kosmetykach mojej żonie, bo ona jest wielką zwolenniczką stosowania właśnie różnego rodzaju produktów. Jak widziałem to bardzo pasuje jej na pewno krem do ciała z firmy https://eveline.pl/cialo/rodzaj/kremy-do-ciala więc mogę powiedzieć, że jest to produkt warty uwagi.

    OdpowiedzUsuń