FIT Czekoladki

 Jak zrobić pyszne, zdrowe, białkowe czekoladki?

Potrwa to tylko kilka minut, a smakują pysznie. Przypominają mi dzieciństwo, gdy większość weekendów, wakacji czy wolnych dni spędzałam u dziadków. Moja babcia uwielbia piec różnego rodzaju ciasta - zawsze jej pomagałam, podjadałam oczywiście też :) Jednak moją ulubioną częścią pieczenia ciast było robienie polewy czekoladowej na sernik którą bardzo lubiłam! A wrzucając kilka składników do miski, sprawiłam, że te czekoladki smakują właśnie jak ta polewa :) 

Składniki na około 4-5 czekoladek:
- rozpuszczony olej kokosowy około pół szklanki 
- kakao ( jeśli chcecie bardziej czekoladowe to dodajecie więcej kakao )
- odżywka białkowa o smaku ciasteczek ( 2 miarki )
- orzechy ziemne pokruszone do środka

 Mieszamy wszystkie składniki na gładką masę, wygląda jak budyń czekoladowy po wymieszaniu. Wkładamy do lodówki na 2-3 godziny bądź na godzinę do zamrażarki. Są przepyszne. Trzymamy tylko w lodówce ponieważ szybko się rozpuszczają. 
Smacznego! :)  
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz