Pieczona owsianka z jogurtem, malinami i kokosową kruszonką



Zimowe poranki to czas pysznych, rozgrzewających śniadań. Ja uwielbiam śniadania na słodko - lecz czasem walczę sama ze sobą by jadać typowo białkowo - tłuszczowe to nie zawsze mi się udaje :D Dziś naszła mnie ochota na pieczoną owsiankę.. a więc jest ono i ona! 


Pieczona owsianka z jogurtem, malinami i kokosową kruszonką 

Pierwsza warstwa: 
- 1 jajko
- 8 łyżek płatków owsianych
- 1 łyżka chia
- 50 / 60 ml mleka 
- łyżeczka cynamonu 
- łyżka erytrytolu 


Wszystkie składniki mieszamy ze sobą bardzo dokładnie, wlewamy do kokilki. Wylewamy jogurt naturalny - u mnie jogurt ze śmietanką. Kładziemy mrożone maliny - chciałam banany ale nie mam na stanie.. :D Zabieramy się za przygotowywanie błyskawicznej kruszonki :D 

Kokosowa kruszonka :
- 2 łyżki wiórek kokosowych
- łyżka mąki owsianej / kokosowej
- łyżeczka rozpuszczonego oleju kokosowego

Olej kokosowy rozpuszczamy, dodajemy wiórki i mąkę. Mieszamy. Posypujemy naszą kruszonką owoce. Na wierzch posypujemy jeszcze odrobiną erytrytolu i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni góra / dół na 30 minut :) 



1 komentarz: