Etui na smartfony + kod rabatowy




Odkąd jestem posiadaczką lepszych smartfonów nie wyobrażam sobie nie noszenia ich w obudowie. Jest to cudowny wynalazek chroniący nasz telefon przed zarysowaniami i upadkami. W internecie możemy znaleźć mnóstwo ozdobnych etui, a nawet zaprojektować swojego case'a - taką możliwość daje nam strona etuo :) 



Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch pięknych,kolorowych case'ów na iPhone 7 które możecie zobaczyć wyżej. Są dopasowane do mojego modelu telefonu, nic nie odstaje a przyciski są idealnie odwzorowane. Do wyboru macie mnóstwo wzorów - podejrzewam, że każdy znajdzie coś dla siebie. Na przesyłkę czekałam 24h - to mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło! Plusem jest również to , że macie 30 dni na zwrot - gdyby jednak Wam coś się nie spodobało. 



Mam dla Was również kod rabatowy -10% na etui,folie i szkła który zostanie aktywowany po wpisaniu w odpowiednie pole hasła  blogznizka   :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz