Proteinowy mugcake


babeczka z kubeczka mugcake


           Kiedyś, gdy jeszcze nie posiadałam konta na instagramie, będąc w sklepie zauważyłam mega fajnie wyglądającą 'babeczkę' w kubeczku w gotowym proszku. Sam cukier. Wtedy oczywiście bardzo mi to smakowało - nie licząc tego, że nie wyglądało wcale jak na opakowaniu.. Ech, te chwyty reklamowe :) Teraz mogę zrobić sobie zdrowszą wersję i w jakim smaku chcę! Wystarczy pokombinować ze składnikami i w ciągu 10 minut mamy pyszne, czekoladowe ciacho z kubeczka! Tak, wiem, że myślisz, że to niemożliwe.. A jednak! Ta wersja jest proteinowa ze względu na obecność odżywki białkowej ( oczywiście możecie jej nie dodawać i dodać łyżkę więcej mąki :) )

Składniki:
- 1 jajko
- łyżeczka pdp ( proszek do pieczenia )
- łyżka mąki kukurydzianej ( możecie dać owsianą, ryżową czy jaglaną - a w przypadku nieobecności odżywki białkowej dodajecie łyżkę więcej ) 
- miarka odżywki białkowej ( 30 g ) u mnie akurat o smaku czekoladowym od Womensbest
- łyżeczka dobrego kakao
- łyżeczka słodzika ( u mnie erytrytol ) 
- 2 łyżki jogurtu naturalnego 
- 3 łyżki mleka lub wody

Wykonanie:
Wszystkie składniki dokładnie mieszamy w kubku ( bądź w małej misce - jak ja ( ma wtedy dużo ładniejszy kształt )  )   Pamiętajcie tylko by bardzo dokładnie wymieszać, by nie było grudek mąki. Wkładamy do mikrofali na 4,5 minuty i dekorujemy czym chcemy ( ja dałam masło migdałowe prażone od Primaviki i dwie kostki gorzkiej czekolady )   
Smacznego! 
PS. Wiele osób ubolewa nad tym, że nie mają mikrofali. W najbliższym czasie postaram się zrobić taką 'babeczkę' ale z piekarnika. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)




babeczka z kubeczka



1 komentarz: