Granola czekoladowa





Od zawsze jestem wielbicielką najróżniejszych muesli, granoli czy płatków. Moje ulubione co cini minis i cookie crisp. Czasami nawet teraz mam tak, że wlewam sobie mleko i jadam płatki. I co? I jest mi z tym dobrze oczywiście :) Bo nie mam zamiaru rezygnować w 100% ze wszystkiego co kiedyś uwielbiałam jeść w ogromnych ilościach! 



Przychodzę do Was z banalnie prostym i szybkim przepisem na domową, czekoladową granolę! Z tej porcji wychodzi około 400g granoli. 




SKŁADNIKI:

  • 2 łyżki miodu
  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • pół szklanki płatków owsianych
  • pół szklanki płatków ryżowych
  • pół szklanki płatków orkiszowych 
  • łyżka nasion chia
  • 5 łyżek wiórek kokosowych
  • garść posiekanych orzechów ( wybierasz jakie chcesz ) 
  • łyżka kakao
WYKONANIE:

  1. Miód i olej kokosowy rozpuszczamy w rondelku i odstawiamy do wystudzenia.
  2. Piekarnik nagrzewamy do 160 stopni opcja góra/dół
  3. Bardzo dokładnie mieszamy wszystkie suche składniki. 
  4. Po ostygnięciu miodu i oleju dodajemy go do suchych składników i dokładnie mieszamy.
  5. Wykładamy granolę na papier do pieczenia i wstawiamy do piekarnika.
  6. Pilnujemy by granola się nie przypaliła mieszając ją co 3-4 minuty. Wystarczający czas pieczenia to 15 minut. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz