SKLEP SFD - MOJE TOP 15




Ze sklepem SFD współpracuję już kilka miesięcy. Znalazłam tam produkty, które idealnie wpasowują się do moich słodkich śniadań ale również szybkich przekąsek w trakcie dnia. Uwielbiam ten sklep za różnorodność produktów, ogromny asortyment i co chwilę pojawiające się nowości. Moja współpraca obejmuje produkty SFD & ALLNUTRITION o których opowiem Wam w tym poście więcej. 

Mój kod rabatowy, który obejmuje produkty SFD oraz ALLNUTRITION: zdrowyrozsadek 
Obecny rabat to 10% :) 



1. NUTLOVE 


    Zdecydowanie moim numerem jeden na sklepie są pyszne Nutlove w trzech, mega chrupiących smakach! Każdy smak ma w sobie kawałki orzechów i przypomina słynne słodycze. Moim faworytem jest Nutlove Cripsy Hazelnut (link) , który smakiem przypomina Kinder Bueno bądź środek z Kinder Joy. Jego konsystencja jest wspaniała, idealnie nadaje się do owsianek, pankejków czy omletów. Ja pokochałam jaglankę z jego dodatkiem. Wspaniale się rozpuszcza i mamy jaglankę Kinder Bueno. Na drugim miejscu znajduje się Nutlove Coco Crunch, który smakuje jak środek Rafaello.. Rozpływa się w ustach. Nutlove Crunch przypomina Snickersa, ma fajną, zbitą konsystencję. 

2. PEACH IN JELLY, BLUEBERRY IN JELLY


    Jeśli jesteście wielbicielami dżemów, to z całego serca mogę Wam polecić frużeliny w żelu. Moje ulubione smaki to frużelina jagodowa i brzoskwiniowa. Wszystkie frużeliny są słodzone erytrytolem i zawierają przynajmniej 80% owoców. Mają fajną, kilogramową pojemność i bez problemu możemy przetrzymywać je w lodówce nawet miesiąc. Dużym plusem tych frużelin są zdecydowanie kawałki owoców. Na sklepie SFD macie do wyboru aż 11 smaków, więc każdy znajdzie coś dla siebie. (link) 


3. ERYTRYTOL




    To jest produkt, którego w mojej kuchni nigdy nie może zabraknąć. Erytrytol jest zamiennikiem cukru, który nie posiada kalorii i jest mianowany jednym z najzdrowszych słodzików na rynku. Jego dużą zaletą jest cena, która jest stosunkowo niska za tak dobry produkt. Nie jest tak słodki jak cukier, więc do kawy czy herbaty należy używać go więcej. Idealnie się sprawdza jako dodatek do kaw, herbat, deserów i różnego rodzaju posiłków na słodko. (link) 


4. WHEY DELICIOUS PROTEIN 



    Tę serię odżywek białkowych uwielbiam przede wszystkim za ilość smaków, którą ALLNUTRITION nam prezentuje. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja dodaję odżywkę do pankejków, owsianek, jaglanek ale często, gdy dopada mnie ochota na coś słodkiego to lubię wypić proteinowego szejka. To białaczko jest słodzone sukralozą, fajnie się rozpuszcza i tworzy się taka fajna pianka. (link)

5. KETCHUP 



    Przyznam Wam szczerze, że odkąd spróbowałam ketchupu od ALLNUTRITION to przepadłam. Już nie chcę nawet kupować żadnego w sklepie. Idealny smak, konsystencja i wydajność. Jeśli szukacie idealnego ketchupu, to ten jest właśnie tym ideałem! Nie zawiera glutenu, laktozy a cukru w nim jest niewiele. (link)

6. COOKING SPRAY



    Ten, kto wymyślił te spraye jest mistrzem. Dzięki takim rozwiązaniom bez problemu możemy kontrolować ilość tłuszczu na patelni. Spraye nie posiadają cukru oraz niezdrowego tłuszczu. Jedno opakowanie może wystarczyć na aż 1000 porcji - i z tym się zgodzę, jest to mega wydajna opcja. Do wyboru różne smaki, np. Butter Oil, Coconut Oil czy Garlic Oil. (link)

7. PROTEIN WAFER

    Te proteinowe wafelki są świetną opcją na przekąskę. Na sklepie dostępne są cztery warianty smakowe: czekolada, wanilia, toffi oraz truskawka. Moim faworytem jest smak Toffi. Najsłabiej w moim odczuciu wypada truskawka, która jest zbyt mdła. Ale reszta smaków pycha. Każdy baton ma aż 12,6g białka i zawiera 12 witamin. (link)

8. FITKING DELICIOUS PROTEIN BAR 

    Batony Fitking Delicious Protein Bar to idealne w smaku batony wysokobiałkowe. Jeden baton ma aż 20 g białka. Baton jest dostępny w dwóch wariantach smakowych, jeden jest czekoladowy z karmelem a drugi karmelowy z orzechami arachidowymi w białej polewie. Myślałam, że będą jak większość proteinowych batonów, czyli gumiaste i ciężkie do pogryzienia ale są idealne! Najlepsze z proteinowych batonów jakie kiedykolwiek jadłam. (link)


9. DZIKI ORZECH 



    Jestem ogromną wielbicielką masła orzechowego. A to masło orzechowe od SFD jest najlepszym masłem orzechowym spośród tych, które jadłam. Jest idealnej, lejącej się konsystencji. POLECAM NA MAXA, jeśli poszukujecie masła orzechowego z idealną konsystencją do polew. Masełko jest dostępne w dwóch wariantach: smooth i crunch. (link) 

10. DZIKI CHICKEN 



    Idealny wariant dla zabieganych. Gotowe danie do podgrzania w mikrofali. Do wyboru 5 smaków, np. Kurczak w sosie myśliwskim z kaszą bulgur i warzywami albo kurczak w sosie musztardowym z kaszą jęczmienną i marchewką. Dania sa naprawdę dobre oraz mają wysoka zawartość białka. (link)


11. DZIKO SŁODKA GALARETKA 


    Jeśli lubicie galaretki, to jest to produkt idealny dla Was. Jedno opakowanie 350g pozwala na aż 50 porcji. Galaretka nie zawiera cukru, a jedna porcja to zaledwie 25 kcal. Bardzo dobrze komponuje się z fit wypiekami. Dostępna w dwóch smakach: malina oraz truskawka. (link) 

12. DZIKIE JAJA 



    Idealny produkt dla osób, które nie używają żółtek z jaj a zależy im, by ich posiłek objętościowo był większy. Dzikie jaja od SFD są wspaniałym dodatkiem do omletów, pankejków oraz owsianek i jaglanek. Opakowanie 970 ml to 32 porcje płynnego białka jaj kurzych. (link)

13. FITQUICK COCOA ZERO 



    Idealne kakałko na jesienne, chłodne wieczory z książką i kocykiem. Słodzone erytrytolem, w połączeniu pół na pół mleko/woda smakuje przepysznie, jak moje ulubione kakao z dzieciństwa! 25 porcji w jednym opakowaniu. W porcji tylko 60 kcal. (link)


14. NATURAL COOKIE 


    To ciasteczko to istne cudo. Wspaniały skład, smak oraz wielkość. Słodzone miodem, zawiera siemię lniane oraz bakalie. (link)


15. MUSLI BAR 


    Te batoniki to mój must have każdych zakupów. Są pyszne, oblane jogurtową polewą. Dostępne w dwóch wariantach smakowych: Acerola i czarna porzeczka. Czekam na kolejne smaki, bo są wspaniałe! W jednym batoniku zaledwie 1,2g cukru. (link)




 Serdecznie Wam polecam zakupy w sklepie SFD. Wysyłka jest błyskawiczna, nigdy nie ma problemów z długim oczekiwaniem na realizację zamówienia. Zamawiając pamiętaj, by użyć mojego kodu rabatowego zdrowyrozsadek oraz nie zapomnij, by oznaczyć mnie na stores, gdy już otrzymasz swoją wyczekiwaną paczuchę!  

PS. KOD RABATOWY JEST WAŻNY RÓWNIEŻ W SKLEPACH STACJONARNYCH! 

1 komentarz: