Orzechowe ciasteczka







CIASTECZKA ORZECHOWE ( 12 dużych sztuk )

Do tych ciastek miałam bardzo dużo podejść. Próbowałam z różnymi składnikami, w różnych proporcjach i w różnym czasie pieczenia. Zawsze coś mi nie pasowało.. aż do tej pory, gdy zmniejszyłam ilość składników <3 

Składniki:

  • 2 jajka
  • 6 łyżek masła orzechowego (najlepiej stałej konsystencji)
  • szklanka mąki kukurydzianej
  • 60g erytrytolu
  • gorzka czekolada
Wskazówki: 
Jajka powinny być w temperaturze pokojowej. Czekoladę polecam pokruszyć w opakowaniu przy użyciu np. ubijaka do mięsa :) 




Wykonanie:
  1. Przygotuj dużą miskę i umieść w niej wszystkie składniki oprócz gorzkiej czekolady.
  2. Piekarnik rozgrzej góra-dół do 185 stopni.
  3. Wszystkie składniki ugnieć na zbitą masę. 
  4. Dodaj gorzką czekoladę i ugnieć raz jeszcze, by rozprowadzić gorzką czekoladę.
  5. Zwilż wodą dłonie i uformuj kuleczki.
  6. Układaj kuleczki na wysmarowanym papierze do pieczenia olejem kokosowym.
  7. Każdą kuleczkę ugnieć widelcem.
  8. Piecz 18-20 minut. 

SMACZNEGO! 



4 komentarze:

  1. Będę dziś robić.Wszystkie produkty już zakupione.Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też zabieram się do pieczenia,bo wyglądają apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka na jeden kęs,z nutką czekolady.Fajny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  4. 12 sztuk dużych ciasteczek, a i tak wszystkie moje przyjaciółki zjadły od razu :D

    OdpowiedzUsuń