Świąteczne pancakes





Dziś spadł pierwszy śnieg i po przebudzeniu od razu wiedziałam, że muszę wyczarować coś świątecznego na śniadanie! Jak bardzo bym chciała by Święta Bożego Narodzenia w tym roku były ze śniegiem. Nie pamiętam kiedy ostatnio w święta był śnieg. A wy pamiętacie? 
Jako dziecko w Wigilię brałam sanki i chodziłam na pobliską górkę u babci żeby zjeżdżać. Pamiętam, że miałam taką krówkową czarno-białą puchatą kurtkę. Jeszcze gdzieś leży w starym domu.  Wtedy wszystko było łatwiejsze i tak bardzo chciałabym czasami wrócić do tych czasów. Ale kto powiedział, że nie mogę wziąć sanek i pójść pozjeżdżać z górki? :D W każdym z nas jest jakiś ułamek dziecka! 


Czego użyłam do zrobienia naleśników? Oczywiście, że foremek do pierniczków. Ciężko było ale się udało :) 



Składniki :


- 2 jajka
- łyżeczka pdp
- łyżeczka cynamonu
- łyżka przyprawy do piernika ( chyba, że wolicie bardziej piernikowe to dajcie więcej :D ) 
- 1,5 łyżki erytrolu 
- łyżeczka przyprawy do ciasteczek korzennych ( można ominąć ) 
- 3 łyżki mąki jaglanej
- 3 łyżki jogurtu naturalnego


Wszystkie składniki mieszamy bardzo dokładnie, rozgrzewamy olej kokosowy na patelni i smażymy w foremkach bądź jako normalne pancakes. 





Smacznego! :)

1 komentarz: