Owsiane pancakes

Owsiane pancakes
owsiane pancakes

Jak już pewnie Wielu z Was zauważyło mój dzień zazwyczaj zaczyna się od śniadań na słodko. Przyznaję się bez bicia, że właśnie takie lubię najbardziej. Uwielbiam stać przy kuchni i smażyć te placuszki czy omlety, to mi daje ogromne ilości radości :D No cóż, niektórzy cieszą się z porannego biegu czy treningu a ja ciesze się gdy stoję przy garach :) 
Najbardziej lubię proste i nieskomplikowane przepisy, dlatego przychodzę tu do Was by się z takim podzielić. Owsiane pancakes - idealne na śniadanie czy posiłek potreningowy. 

Składniki:
- 2 jajka
- 3 łyżki mąki owsianej
- 5 łyżek jogurtu naturalnego
- łyżeczka pdp ( proszek do pieczenia )
- łyżeczka słodzika ( dowolny ) 
- cynamon ( opcjonalnie ) 

Białka ubijamy na sztywną pianę i dodajemy resztę składników, delikatnie mieszając pozbywamy się grudek. Możemy również zmieszać wszystko razem bez ubijania białek ( ja tak zrobiłam i były nawet puszyste ). Smażymy na małej ilości oleju kokosowego. Uwielbiam smażyć placuszki na patelni z biedronki, która ma otwory w kształcie kółka i serduszka. Mega ułatwienie - niestety na indukcję się nie nadaje. W biedronce w Warszawie ostatnio widziałam w koszu wszystko na wyprzedaży :D 




1 komentarz:

  1. W smaku doskonałe, też uwielbiam coś słodkiego na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń