Jaglane naleśniki





Naleśniki kojarzą mi się z dzieciństwem. Zawsze gdy jeździłam do babci, na stole czekały naleśniki z dżemem. Uwielbiałam je. U mnie w domu dosyć często lądowały na stole na obiad, a ja zdecydowanie naleśniki na słodko mogę jeść na śniadanie. Naleśniki z nutellą - na pewno każdy z Was ( w tym ja ) zjadał nie raz. Tutaj mam dla każdego z was zdrowszą wersję tradycyjnych naleśników która jest bardzo podobna w smaku. W środku proteinowy krem czekoladowy od Womensbest który smakuje jak nutella ( PRZYSIĘGAM ) 


Składniki: ( na 4 sztuki )
-  1 jajko
- 4 łyżki mąki jaglanej
- 250 ml mleka kokosowego lub zwykłego 
- szczypta soli
- łyżeczka słodzika ( ksylitol,stewia,erytrytol, brązowy cukier lub opcjonalnie biały cukier- lecz wtedy to już nie będzie aż taka zdrowa wersja :) ) 
- łyżka nasion chia ( można pominąć ) 

Podane wyżej składniki mieszamy na gładką masę by pozbyć się grudek. Rozgrzewamy patelnię wraz z odrobiną oleju kokosowego. Mieszajcie przed każdym wylaniem ciasta na patelnię, ponieważ mąka jaglana opada na dno. 
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz